Избор на категория
Вашата количка

Често задавани въпроси

Нужна ли е регистрация, за да направя поръчка?

Не, не е задължително да се регистрирате в системата, за да направите поръчка. В случай, че решите да го направите, вие ще можете да пазарувате по-бързо, да следите състоянието и историята на поръчките, както и да получавате информация за най-актуалните ни предложения и промоции.

Какви са начините, по които мога да направя поръчка?

Можете да направите поръчка в уеб сайта, по телефон +359899342493, по имейл, във Facebook Messenger, в Instagram профила, във Viber. –+359899342493

Мога ли да направя променипо поръчката?

Поръчката Ви се приема автоматично в нашата система. Ако желаете да коригирате Вашата поръчка, моля, свържете се с наш представител на +359899342493 възможно най-скоро след заявяването й.

Как да използвам получен Промо код или ваучер?

За да използвате Вашия Промо код за отстъпка е необходимо да го въведете в предвиденото полев страницата на поръчка.

Как да направя поръчка?

Просто добавете избраните продукти в количката и следвайте стъпките, за да завършите поръчката. Ако не сте добри в пазаруването онлайн, можете просто да създадете списък с избрани продукти и да ни го изпратите на имейл адрес през контакти.

Мога ли да анулирам направена поръчка?

В случай, че промените желанието си и искате да анулирате направена поръчка, моля свържете се с нас възможно най-бързо на телефон +359899342493 или изпратете свободен текст на имейл адрес през контакти.

Каква информация е нужда, за да направя поръчка по телефон или Facebook Messenger или Viber?

За да направите поръчка без регистрация са необходими: име и фамилия на получател, телефонен номер и точен адрес. Желателно е преди това да сте се сдобили с артикулния номер на продукта (той се намира точно над цената на продукта в страницата на продукта)

Ще получа ли касов бон за покупката?

Ако желаете фактура с касов бон, в коментар отбележете необходимите данни (име на фирма, еик, мол и адрес на регистрация) или се свържете на телефон +359899342493

Как да съм сигурен, че поръчката ми е приета и се обработва?

След като завършите своята поръчка, наш служител ще се свърже с Вас, за да потвърди, че сме я получили и е в процес на обработка.

Какво е списък с „любими“?

Този списък Ви дава възможност да добавяте всички продукти, които Ви харесат и след това по- лесно да си изберете този, който най- много Ви допада, вместо да го търсите отново. След като си направите регистрация и влезете в своя профил в горния ДЕСЕН / ЛЯВ ъгъл ще видите няколко бутона, единият от които е "Любими"/“Желани продукти“. Когато го натиснете ще се появи списък с продукти, които сте добавяли като любими. Можете да добавяте продукти към този списък като отворите даден продукт и натиснете бутон „добави в любими“ / натиснете иконка „сърце“.

С коя куриерска фирма се осъществява доставка?

Използваме куриерските услуги на "ЕКОНТ" и "СПИДИ"

Може ли пратката да бъде изпратена с опция „преглед и тест“?

Да, всяка поръчка се изпраща с преглед и тест, а ако естеството на поръчания артикул не позволява да се тества, се изпраща само с преглед. Клиентът има право да откаже пратката след преглед и/или тест, без да заплаща стойността на наложения платеж. В случай, че Потребителят откаже да приеме пратката, той заплаща цената на куриерските разходи в двете посоки.

Изпълнявате ли доставки на продукти в чужбина?

Не. Съжаляваме, но за момента не предлагаме доставки извън територията на България.

Каква е цената на куриерската услуга?

  • Цена на доставка до офис на Спиди– 4.50лв.
  • Цена на доставка до офис на Еконт– 6.00лв.
  • За поръчки над 100 лв. доставката до офис на куриер е БЕЗПЛАТНА.
  • Доставка до точен адрес - 8.50 лв.

Какви са сроковете за доставка?

Дocтaвĸитe oбиĸнoвeнo ce доставят в срок от от 1 дo 3 paбoтни дни.

Възможно ли е разминаване в цвета на продукта, с този на снимката и в действителност?

Изложените в онлайн магазина ни артикули са с реални техни снимки. Въпреки това различните монитори показват цветовете по различен начин, затова може да има цветово несъответствие между получената стока и показаната в уеб сайта. Ние полагаме максимални усилия да покажем стоките в реалния им вид. FashionWoman.BG не носи отговорност за неточното възпроизвеждане на цветовете, дължащо се на технически параметри и настройки на дисплей на устройствата.

Имате ли физически магазин?

Не, FashionWoman.BGпредлага продуктите си само онлайн.

Какво е работното ви време?

Работим през всички дни без неделя от 9.00 до 20.00 ч..

Предлагате ли подаръчни ваучери?

Да! Ваучерът се изпраща до поръчителя до адрес или офис на куриера. Той се прилага като код за отстъпка, който се активира повреме на завършване на поръчка.

Мога ли да върна или заменя закупен продукт?

Всяка закупена стока подлежи на връщане или замяна до 14 дневен срок от получаване. За да можем да Ви възстановим сумата от покупката е нужно всеки продукт да бъде: със запазен търговски вид, да не бъде носен, да не бъдат премахнат етикета. Можете да се запознаете подробно с политика за връщане и замяна.

Какво да направя ако получа дефектен или грешен продукт?

Внимателно подготвяме всяка една от пратките към Вас! Но ако забележите, че има някакъв проблем, моля свържете се с нас на телефон+359899342493, за да организираме замяна на продукта Ви с друг.

Какви са начините на плащане?

Пощенски паричен превид при получаване на пратката от куриер (Наложен платеж) и Банков превод към посочената в онлайн магазина банкова сметка.